Merhaba kızlar bebeğim 2 hafta önce grip oldu ondan önce baya verdiğim tabakları yiyiyordu iştahı kesildi ne versem yemiyor ilklerde mama tek içiyordu ama şuan mama bile içmiyor hastaneye gittim doktor grip olduğu için iştahı kapanmıştır dedi gribi biteli 1 hafta oldu hala yemiyor iştah şurubu verdi doktor zinco ama icer içmez kusuyor balgamla bir şekilde ne yapacağımı şaşırdım bana bir akıl !(verin/))