cansu154 bu aylarda 2-3 kelimesi varsa normal diyor doktorlar benim kozımda bu ayın 16 sında 16 aylık olcak. Oda sürekli dede der herşeye daha kolay olduğu için olabilir. Babayı daha yeni yeni söylemeye başladı anne demiyor. Al,miyav,gel bir de hayvanların seslerini çıkarıyor o kadar. Normaldir bence