Bebeğim 7,5 aylık biraz gıdıklı 2 haftadır geçmeyen çene ve çene altında kızarıklık var pancar gibi. Fito krem ve oly krem kullanıyorum doktorumunda önerisiyle. Nemlendirici mustela stelatopia balm kullanıyorum uyuduğunda yatışıyor ama uyandığında hareket etmeye başlayıp salyalandıysa yemek yediyse sütüydü suyu en ufak bi temasta yine tahriş oluyo kıpkırmızı zaten inanılmaz hassas atopik ciltli mantara döner diye korkuyorum doktora yazdım hamazinc kullan dedi onu deyeceğim şimdi. Yani bu yaz boyu devam mı edecek hiç geçmeyecek mi içime dert oldu 😣