Kızlar merhaba 40 günlük bebeğim var ve çok uyuyor yani şu şekil size söyliyim 4 saatte 1 besleniyor ve en fazla içti süt 40 milim sonra tekrar uyuyor çok uyanık kalmıyor geceleri sadece iki kere kalkıp sütünü içip tekrar uyuyor aç olmadığı taktirde kalkmaz ama 4 saat çok değil mi sizce ve neden böyle normal mi acaba sarılık falan herhangi bir şey yok Nedeni ne olabilir