Bnsu14 her okulun uygulaması farklı, bizim okul parasının içinde hepsi kitap kırtasiye vs. İcinde olmayan ayrıca isteyenler var, ya da liste verip size aldıran var. Ama liste verilmesi bence uygun değil neden? Okul kendisi toplu alım yaptığı için mantıken daha uyguna alıyordur zaten. Siz kırtasiyeden hepsini tek tek almaya kalksanız daha masraflı olur. Ki 1 okulumuzda aynen böyle oldu. Bütün veliler farklı farklı fiyatlarla gidip almıştık kimisinucuza bulmuş kimisi pahalıya cok da adaletli bir sistem değil.