Selam kızlar 2,5 aylık bebeğim emdiği halde çok az kilo alıyor emerken sürekli bacaklarını ittiritiyor gazını çıkarıp tekrar emziriyorum memeyi de sürekli çekip çekip bırakıyor aktif ememiyor o yüzden kakasını hergün yapıyor ama bir gün pütürlü normalse bir gün ishal gibi su gibi yani ama ishal de diyemiyorum çünkü en az ⅞ kez yaparsa ishal deniliyor bu 2 iki kere falan böyle yapıyor ertesi gün normale dönüyor varmı benzer şeyler yaşayanlar 🥰