Kızlar merhaba birşey danışmak istiyorum. Oğlum 2 yaşında araba delisi yani evde böyle değil ama bir yere gittiğimizde han han diye ağlıyo vuruyo istediği birşey olmadığında ağlama krizlerine giriyo güzelce anlatıyorum sarılıyorum sessiz kalıyorum ama artık nasıl davranıcağımı bilmiyorum geliyo bana kendine vuruyo başka nasıl bir yol izleyebilirim şu araba sevdasından nasıl vazgeçirebilirim gerçek arabalardan bahsediyorum sürekli binmek ve gezmek istiyo bir yere gidemiyoruz çünkü araba diye ağlıyo kendini parçalıyo bana bir yol gösterin daha nasıl yaklaşabilirim