Merhaba herkese ,
Kızım 29 aylık olmak üzere.Bezini atmaya başladı , sabahları bezi çoğunlukla kuru kalkıyordu , merdiven çıkıyor tek başına , kakasını gizlenerek yapıyordu ve çiş kaka diyordu.Bende bu sinyalleri alarak bugün tuvalet eğitimine başladım.Hem kendi deneyimlerimi yazmak istiyorum hem de sizin tavsiye ve deneyimlerinizi öğrenmek istiyorum.
Bugün başladık eğitime.
Tuvalet aparatı aldım ama tuvaletten korkuyor zorlamadım.Kendisi mağazadan lazımlık seçti onu sevdi.Çok su içen bir kız :) 3 kere fire verdik sabahtan beri yere yaptı çişini.5 kere lazımlığına yaptı.Sticker aldım her gidip yaptığında sticker veriyorum ve her 5 stickerda bir de sürpriz yumurta :) çikolataya yeni başladık o yüzden gerçek bir ödül oldu içindeki oyuncağı da ekstrası :)
Bu yere yapmalar falan ne zaman biter ne zaman alışır onu çok merak ediyorum.Daha ilk günü yarılamadık bile ama kafamda deli sorular.Sabırla bekliyorum artık 1 hafta mi 1 ay mi 🫣 gece nasıl olacak acaba diye.
Sizin deneyimleriniz nedir ?