Cigdem61 kısa zaman once baktrdgm tahlillerde doktorun normal gorup beni saldığında baska bi doktra gttigimde tahlile bakınca digrrinin normal gordugu b12,demir,cinko,d vit.ve bircok degeri ewet normal ama bebeklerde cocuklarda bu oranda degilde şöyle olsa hem istahına hemde bagışıklıgına daha iyi olur dedi işe ordan koyuldu digerlerne düşük gelmeyen doktorumuzada düşük gelmedi ama bi tık daha yukselse cok iyi olur dedigi icin bnce cokta dogru dusunmuş bunlarn takviyelrni aldık sonrası yukselince gıda takviyelerine basladik ama surekli degiati takviyeler ve hangi degerlerini onemsiyorsa o degerlerin vitaminlerni iceren takviyelere yonlendirdi ayalrca degistrdik dönüşumlu kullandırtti biseyleri bize..Cocuklarda hemen degisir degerler duzeldi diyerek birakmayacaksin senede 2 kez butun tahlilleri yenileyecegiz dedi şuan 25 aylık duzenli olarak halen hepsine baktiririz bikac gun snra yine kontrolumuz tekrar butun degerlene bakıp takviyeleri yenileyecegiz.Boyle boyle 9.ayda baslayan bu konu 25 aylık suan kızım ozamandr hep devam eder ve 9.ayda 13.aydan yavas yavas basladi duzelmeye dis donemelrinde biras azaldı ama bi standartta kaldı o stresi geldi gecti.Biraz salsam bliyorum başa döneriz.Oyuzden büyuyene kadar bu duzeni kontrolu bırakmayacağim.