Kızlar 13 aylık ve 6 yaş iki oğlum var malum bu sene bir kene furyasıdır gidiyor bide sivrisinek konusuda var ve haliyle bizde park bahçe de çok bulunuyoruz ama içim hiç rahat değil siz bebeklerinize neler kullanıyorsunuz ben siveno almayı düşünüyordum ama yorumlarda 2 yaş diyor kafam karıştı sizler neler aldınız 😇