Kızlar 1 aylık bebeğim gaz sancısı çektikçe bazende sadece var mı diye bakmak için bacaklarını kıvırarak dizlerinden karnına bastırıyorum bu hareketi sık sık ve biraz sert bi şekilde yapıyorum baya eziliyo ama gazıda çıkıyo rahatladığını hissediyorum. Bende ezildiğinin farkındayım ama rahatsız olduğunu hissettirmedi bana hiç bilmiyorum annem eşimde sürekli yapma deyip duruyorlar vicdan yapıyorum bişey oluyo mudur kalçasına kaburgalarına vs diye. Bugünde annem karnı çok yanlara doğru yayık duruyo o hareketi yapma yayıldı çocuk dedi. Bendede bağımlılık gibi rahatlasın diye sürekli yapasım geliyo 😔 doktorum bu hareket iyi gelir demişti ama ben daha mı sert yapıyorum bilmiyorum. Bu hareketi benim gibi sürekli yapıp sorun yaşayan veya çevresinden duyan var mı acaba