Merhaba arkadaşlar. Ben uzun zamandır bebeğimi sağımla besliyordum, sadwce uykularında emziriyordum. Ama bir ara sağdığım sütleri içmemeye başladı. Ben de sağımı bırakıp sadece emzirdim ve ekgıda ile destekledim. Ama bir süre sonra gece uyanmaları arttı, gündüz de mızmızlıklığı çoğaldı ve yeterince beslenemediğini düşünerek dün mama vermeye başladım. Sorum şu bu ayda bebekler kaç saatte bir mama içer? Ben sabah uyanınca ve gece uykusundan önce vermeyi düşünüyorum arada da emzirme ve ekgıda.