Kızlar randevu aldım doktora ama en erken daha 3 gün var ve çok kötü haldeyim başına gelen şu krem vs iyi gelir dediğiniz birşey var mı dayanamıyorum ya bi ara yine olmuştu doktora gitmeden krem kullandım fitil aldım bide ama şuan daha kötü halde. Anasını satıyim bütün çileyi herşeyi kadınlar çekmek zorunda mı ya