moomya
Bu konuda her doktor farklı düşünüyor.
Bizimki mesela 6. ayda kan değerlerine bakarak kullandırma görüşünde.
Fazladan vitamin vermeyi uygun görmüyor.
Mama içen bebeklerde düşük olmuyo zaten genelde ve diyor ki
Demiri düşük bebek iştahsız olur , zayıflar
Sizde böyle şeyler yok düşük değildir