reba bir hafta gastrotuss ve motis kullandık, ilk 4-5 gün iyiydi hatta hızlıca kilo aldı ama sonra tekrar eskiye döndü. Yarın başka bir doktorla randevumuz var. Benim de canım aşırı sıkkın kilo alamamasına özellikle. Bildiğim kadarıyla kilo alımında bir sıkıntı yoksa doktorlar müdahale etmiyorlar. Eğer sizinki böyle bir durumsa içinizi ferah tutun