4 yaşında oğlumu geçen hafta dişi için doktora götürdük. Çürümüş dedi. Ağrı var mı dedi. Yok dedik. O zamana kadar hiç ağrımamıştı çünkü. Şekerli herşey yasak dedi. Boşluğa yemek kaçmasın fırçalayın düzenli dedi. Yaşı küçük dedi. Çekime izin vermez dedi. Genel Anesteziyide bu ilde yapamayız sevk yazarız dedi. Gönderdi. Ertesi günü çocuğun dişi başladı. İki gündür dişim diye ağlıyor. Azı dişi çok çürümüş. Gece boyuda uğundu yavrum. Önce karnım ağrıyor dedi büzüştü öyle. Sabaha karşıda dişim ağrıyor dedi ağladı. Ağrı kesici şurup verdim az önce ama ateşi de var. Tekrar randevu için dün akşam aradık koca devlet hastanesinde 2 hafta sonraya randevu veriyorlar. Ben ne yapacağım şimdi bana şimdi lazım doktor. İltihap mı oldu ondan mı vücudu ateş yaptı. Özellere güç yetmiyor.