Bideki kızlar dun kaynanm gezmeye goturdu kizimin kulagini deldirdigim için gunde en az 2kez bakiyorum .hijyen kuralarini yerine getiriyorum neyse aksam geldi cocuk biraz mizildamis diyo .bi bakdim kulagin arkasinda boyel şişlik var findik kadra.dedimki bebgimi dusurdunmu falan oda dediki hayir .neden boyel şiş dedim diyorki sinek isirmis ondan olabilir .yani sinek isirinca kizarmazmi bu sadece şiş anlamadim.doktoru arayip yanina goturecegim zaten dişide cok yordu kizmi.he sorum bu sinek isirmasiyla şişlik olurmu?onun bi çözümu varmi?