aslanannessi benm kızımda da crp 270 oldu ama blzde 39,5 kadar ateş vardı hemde dirençli ateş döküntüler oldu vücudunda şurup veriyordum iniyor gibi olup hop yine çıktı bizi araştırma hastenesinde pediatric enf. Bölümüne yatışımzıı yaptılar acil 1 hafta yattık çok kötü zamanlardı didik didik araştırdılar heryerini lenf bezlerine kadar baktılar Allah korusun kötü bi hastalık çıkacak diye korktuk ama çok şükür diyorum artık mesane bakteriyel enf çıktı kültürde üreme çıktı tedavimizi olduk çıktık. Şuan çok iyiyiz. şöyle bi durum hemşire dediki bize ateş olması iyi bir şey çünkü vücut savaşıyor ateş bi vücudun savaşma reaksiyonu dedi. Çünkü vücutta enf savaşan hücreler lokosit monosit nötrofiş gibi değerlerde önemli bakıldı mı size kan sonuçlarınız var mı yaşı kaç bide. Antibiyotik tedavisi gördük damardan size sebebi ne çıktı eğer crpyi yükselten rahatsızızlık bulunup tedavi edilmezse yine yükselebilir crp.