nefes24 Merhaba bebeğim 1 yaşında daha önce Aptamil kullanıyordum ama 4 numarası aşırı koktuğu için mama değişmek istedim ve hipp keçi sütlü aldım kullanan varmıdır aranızda destek lütfen yorumlarınız kıymetli benim için