Ben de Beko kullanıyorum Aldıktan sonra 2faturambgekdi daha yeni makinem , ilk ay çok yoğun kullandım tüm yastık yorgan nevresim evde ne varsa yıkadım 100tk fark etti ,. Normal zamanda 50 TL falan fark ediyor makinem a++ , kırışıklık sadece çarşaflar da oluyor, toz haznesinden çıkan kıl tüy tozu görseniz bir dakika düşünmeden alırsınız , şiddetle tavsiye ediyorum