Mrvalpr her dönemin kendine göre zorluğu ve bir o kadar kolaylığı oluyor. Birbirlerini fark etmeye başlayacaklar, emeklemeye başlayacaklar, ardından yürüyecekler. Evet her biri kendi içinde bir zorluk getirecek ama hepsi ayrı ayrı birer rahatlama da getirecek. Merak etmeyin bir anda büyüyorlar. Benim ikizler 5 yaşına geldiler bile, hayret ediyorum ne ara büyüdüler hiç geçmeyecek gibiydi zaman