Kızlar bebeğimi iki aylıktan beri mamayla beslemeye çalışıyorum. Biberon birkaç çeşit denedim , mama da aynı şekilde. Ama bir türlü sevdiremedim . ancak uykusunda içiriyorum onu da artık bazen istemiyor. Şu an 5. Ayına yaklaştı hala isteksizliği geçmedi . Asla uyanıkken içmiyor. Uyurken bazen bogazına kaçıyor bu sefer de kusuyor. Dışarı çıkamıyorum yediremeyeceğim diye . Sizin nasıl geçiyor ?