rabiacetn yaşına 15 gün kaldı 🥰 maalesef 4 aylık olunca tutamadı benı 6 ayına kadar sağarak ne kadar varsa vermeye çalıştım sonda sütüm kesildi 😞şuanda sadece mama ek gıda alıyoruz. Eğer mama verırseniz bıberın degıl emzırme destek aparatı kullanmanızı tavsiye ederim ben bılmıyordum bılseydım hep onu kullanırdım kı benı bırakmasın çünkü bıberon hızlı akıyor emmek ıcın efor kaybedıyor ya bızı bıberon öyle degıl avent felan da aynı yanı bence kullanmayın destek apartı bır ucunu mama yaptığınız bıberona bır ucunu doğuş ucunuza çocuğun ağzına gelecek şekilde koyun sizi emerken mama da gelmiş olacak