karpuz_ tabiki olur seninkide . Çünkü yaşadığın durum her gebelikte olma ihtimali düşük son zamana kadar o doktorla çalışırsan harika sonuçlar alırsın . Benim ssvd istememin tek sebebi aslında diğer çocuğumdu hem ona hem yeni doğana yeterli olabilmek hemen toparlanıp onları ihmal etmemek içindi . Doğum zamanı annemler babamlar kardeşim kaynana kayınbaba hep bizdeydi evim beşinci kat ve sırf aklım onda kalır diye onu da kendimle doğuma götürdüm 😃 görsen annemler babamlar yemin ediyor asla pencereleri açmaycaz gözümüz gibi bakıcaz 2 yaşında çocuk götürme hastane ortamı ama yok ben onu da götürdüm dedim aklım burda kalır doğum falan yapamam . Ben oğlum ve eşim gittik hastaneye yatışım yapıldı . Çocuk uyurken doğuma girdim doğumdan çıktığımda uyandırdım bak kardeşin 😃 tabi görür görmez “öggg bu ne 🤮” falan yaptı . 2 ay sonra alıştı kardeşine