Bebeğim 5 aylıkken meme reddi yaşadı ve beni emmez oldu bıraktı ve benimde sütüm baştan beri çok yoktu emmedegi zamanlar göğsümde hiç şişkinlik ve ağrı olduğunu bilmem şuan. Ayin içerisindeyiz ama göğsümün ucundan süt geliyor 2 keredir gelmezdi süt çekilmiyor bebeğimde emmiyor ne yapmam lazim