damlasimsekk Merhaba anneler 5 aylık bebeğim sıcaktan uyuyamıyor sizler bu sıcaklarda neler yapıyorsunuz acaba
organikirmik damlasimsekk zıbınla yatırıyorum, başka da elimden bi şey gelmiyor. Klima aldık salona sabahlarını kurtardım en azından. Yatak odasında da tavan vantilatörü var eğer acıktığı için uyanırsa dikkatini çok dağıtıyor hep açamıyorum onu
Pamukhanim_ damlasimsekk penceresi açık zıbınla uyuyor gece uykusundan önce duş aldırıyorum birde yatağına muslin örtü derdin biraz daha serin olsun terletmesin diye
belgin2 Ben mecbur klima açtım bugün şuan 1.30 saat oldu hala uyuyor zor klima işi ama açılan mecbur çocuk rahat etti baya
mondecaidensecmeler damlasimsekk klimada yatıyoruz yoksa garibimin suyu cikiyor. Ilık suyla yıkayın öyle yatırın o da baya rahatlatiyor