Kizlar ağustos ayında 1 saat 40 dk uçak yolculuğu yapicaz memlekete oğlum 1 yaşında biberon maması da içiyor yanıma biberon ve küçük termos almam gerekiyor anne bebek çantasında olucak sorun ediyorlar mı çöpe atmazlar dimi bekleme süresinde acıkırsa mama veririm diye düşünüyorum çünkü