Biz şekerli su değil ama bir çay bardağının yarısı kadar suya hurma koyup beklettiğimiz suyu vermiştik hurmanın özü suya geçmişti ama günde bir kaç çay kaşığı sadece. İkinci kızım hiç sarılık olmadı. Büyük kızıma vermedik. Ve emzirmeyi de saatle yapmamıştım beslenme arası süresine dikkat etmeyince Büyük kızımın doğumdan sonra bir günde sarılık değeri çok hızlı yükselmişti o hastanede yattı iki gün. Siz saat başı besleyin bebeğinizi. Şekerli su vermeyin onun yerine mama verebilirsiniz bebeğin değerini daha çabuk düşürebilmek için.