Merhaba anneler. Bebeğim 5 ay 5 günlük. Neredeyse doğduğundan beri sırt üstü uyumayı hiç sevmiyor. Ne zaman sırt üstü yatırsam uyanıp ağlıyor. Yüz üstü çevirince sanki çocuğun “off” tuşuna basmışım gibi uykuya dalıyor ve saatlerce o şekilde uyumaya devam ediyor. Yüz üstü yatması sakıncalı olduğunu bir çok yerde okudum. Bu durumu ne kadar değiştirmeye çabalasamda asla sırt üstü yatmayı bebeğim kabul etmiyor. Ben artık bunu bir doktorumuza da soracağım haftaya. Sizlerin bebişi nasıl yatıyor acaba ?