Merrvesph11 valla hiç öyle birşey yaşamadım Merve hanım belki normaldir ama ben amilyattan çıktım 6 saat sonra ayağa kalktım kafeteryaya imdim çay içtim odama çıktım saçlarımı yaptım makyaj yaptım oturdum yatağımda annem uyudu 🙈 yani hiç bir acı çekmedim 🤔