papatya3458 evet işin duygusal boyutundan bakınca bir sorun olmaz, güvende hissediyor sıcaklıgını arıyor. Kokunu alıyor. Ama bazı gerçekler de varki; büyüdükçe gece sürekli uyanp memeni arıyor. Yaşıyorum maalesef. Artık mememde uyuyakalıyorum ben onda orada uyuyor falan. Zombi gibiyim, bi de kendi kendine uykuya dalmayı bilmeyen bir bebekse( genelde öyle olur çoğu bebek) her uyanışında meme arıyor. Yani bilmiyorum şu an diş çıkarıyor belki de ondan böyledir. Güvenli alanına gelmek istiyordur ama eğer bu alışkanlık olmuşsa ben çok zorlanıyorum ve zorlanmaya devam edeceğim…