Kızlar oğlum 14 aylık. Anne baba nene arı dız dız attı tuttu bişiler diyo .. ancak şöyle bir şey oluyo bazı kelimeleri bir kez söylüyo ve bitti. Mesela camı öğretiyorum bak bu cam tık tık dedi vs cam cam cam sürekli söylüyorum. Birden cam deyiveriyo ve bitti ama eşim bana diyor ki hayır demedi sen konuşmasını istediğin için sana öyle geliyor. Ya vallaha dedi eminim diyorum çırpınıyorum annecim hadi bi cam de😃 yok orada bitiyo daha demiyo. Mesela çiçek dedi dedesine çok eminim jijeee dedi. Böyle çok kelimesi var bir seferlik. Siz bunu yaşıyor musunuz acaba bana mı öyle geliyo gerçekten🧐