Mete_tuna Hanımlar siteye girip üye olan herkese 4 lü deneme paketleri ücretsiz geliyormuş. Sizlerin de haberi olsun 🥰 https://market.babyturco.com.tr/siparis/teslimat-adresi/
Sblsrgnsn Mete_tuna boyle bi post actiginiz icin oncelikle tesekkur ederim 🙏 simdi uye oldum ama herhangi bi mail yada bidlirim falab gelmedi hediye bez diyecekstra birsey mi yapmak gerekiyor acaba?
Haribo42 Mom567 😂 evet bencede beğenmem bak gece için molfix almıştım sabah uyanıyor altı resmen ıslak oluyo goon hiç öyle yapmıyo tek sevmediğim hiç cırtlarında lastik yok gıcık oluyorum
Zasya Kusannesi ne kadar da zekisiniz 🤔 Sizin gibi zeki arkadaşlar sebebiyle artık bez dağıtımı bitmiş 😒
Mom567 Haribo42 https://i.imgyukle.com/2020/02/27/nq2akN.jpg içi böyle https://i.imgyukle.com/2020/02/27/nq2L1q.jpg dışı böyle ben henüz kullanmadım 🥰
melisaninannesi Haribo42 canım molfixi beğenmedin mi ben başka kullanmadım da kuruluğu iyiyse goon mu denesem 🤔
Mete_tuna Sblsrgnsn rica ederim 💕 evet anasayfada belirtiyor hediye diye o reklamın üstüne tıklayın bez numarasını seçiyorsunuz ilerliyor öyle
Sblsrgnsn Mete_tuna evet sectim ama yine ucretli oluyor ikinci urun eklemede 3 tl diyor ama ikinciyi ekledigimde yine 25 tl yaziyor onu anlayamadim