prenses37 8 yıldır Loreal kullanıyorum evet marka olarak en mükemmeli benim için 01 küllü değil ama açıcının üstüne rengi güzel tutturmak için küllü sarı boyamak daha güzel oluyor ben 9.1 kullanıyorum hem bakırlaşmıyor hemde doğal saçım gibi duruyor eğer platine dönük sarı istiyorsanız palettenin sarı serisi çok güzel titan sarı falan var ama mesleği bırakalı 3 yıl olduğu için tam numaralarını hatırlamıyorum şuan