Selam anneler kızımla bugün başladık bezini çıkardık 45 dk da bir tuvalete gittik bazen de odada lazımlığa. 2 kez kaçırdı tuvalette değilken ama en son akşamüstü 5 de yaptı hala çiş yok kızma baskı kesinlikle yapmadım teşvik ettim kitaplarımızla ama bu durum normal mi ya çok endişe ettim bez bağladım uyuduktan sonra ama baktım şimdi saat gece 1 hala kuru 9 saat olmuş bu durum normal mi epey de sıvı verdim ayran meyve suyu su çorba ne yapmalıyım çok endişeliyim keşke halıya koltuğa bari yapsaydı bu ilk kez başıma geliyor