Merhaba 13 yaşımdan beri sivilce problemi yaşıyorum. Hem tr hem avrpada tedavi oldum. Hicbir sey bana care olmadi. En sonunda 30 yasimda kendim anladim ki hormonal sivilcelerim. Regliden 10 gun önce başlıyor reglim 7 gun sürüyor. Sivilceler sonrasında da devam ediyor zaten 1 ayda 4 hafta var yanii ben hep ama hep sivilceliyim. Simdi korunma icin çip taktırmak istiyorum. Hormonlu ya da hormonsuz deneyim sahibi olanlar yazabilir mi ? Hangisinde hormonal dengesizlik min iner ? Ya da taktirip sivilce problemi yaşayan oldu mu ?