Merhabalar,
doğum sonrası 6. Aydan itibaren düzenli regl görmeye başladım, 3 ay boyunca düzenli gitti ancak 4. Ay regl olmadım. Kaset testler yaptım gecikmenin 3 ve 5. Gününde negatifti, 6. Günde kan verdim o da negatif çıktı. Ancak gecikmenin 10. Günündeyim. Benim gibi düzensizlik yaşayan var mı acaba? Negatif olup sonra pozitif olma ihtimali var mıdır sizce?