Kızlar 3 yaşında oğlum oda parfümü içmişti 3,4 gün önce acile gittik işte kan aldılar ilk küçük sonra büyük serum taktılar akşam 8 de gitmiştik gece 1 de tekrar kan aldılar 3 de de eve gönderdiler. Salyası akar boğazım ağrıyor derse getir dediler. Çok şükür öyle birşey olmadı. Ama acil doktoruna tekrardan doktora götüreyim mi sonradan dedim. İsterseniz genel cerraha götürün dedi. Sizce tekrardan göstermeme gerek var mı ? Birde Ben randevu alacaksam acaba gerçekten genel cerrahisinden mi yoksa çocuk doktorundan mı almam lazım ?