[silindi] 9793selaam İkinci bebeğim olacak, sezaryen olacak. Senin kaçıncı? Nasıl olduğunun önemi yok sağlıkla alalım ikimizde inşallah 🌸🌸
Miracinannesi52 9793selaam 16. Hafta da öğrendim canım 2 . Çocuğum inşallah bir oğlum var bir de kızım olacak inşallah