Vicdan rahatlamak için yazmadım şu sıralar iyi bir anne olduğumuda düşünmüyorum gerçekten mental olarak çöküntüdeyim 22 aylık olacak 1 ay önce meme den de ayırdım zaten kötü geçti süreç ama 19 aylık olduğu günden beri aşırı inat sinir sürekli ağlama krizleri yaşıyor sürekli sürekli sürekli bişey yemediği her dakika ağlıyor deflaraca çileden cıkıyorum yatasıya kadar eşim sabah 8 de gider akiam 8 de gelir 2 saat akşam görürse görür onun dışında ful evdeyiz ve benimle kızım yardım edecek idare edecek kimse de yok sinirleniyorum o ağlıyor ben de ona sarılıp ağlıyorum bağırmak istemiyorum tam gelişim çağında şuanda 2 yaş atakları bunlsr geçecek biliyorum ama o an sakin kalamıyorum napmam lazım yardım edin cocuğumla aram açılacak çok üzgünüm her sabah yataktan bugün bağırmak yok diy ekendime tembih edip kalkıyorum ama akşama kadar ille bağırıyorum 0 ekranız oyuncakları ile ilgilenmiyor anca kulağımın dibinde mızıldıyor yada yapma dediğim o şeyi yapıyor yoruldum