Minigim38 hellokitty8 eşim içme varsa bırak olsun, yoksa da kısmet değilmiş deriz diyo zaten giden gitti boşver dedi bakalım şimdi 1 ay nasıl geçecek 😅gebelik olacak mı olmayacak mı🤭
Minigim38 urasmomy_ evet özellikle yumurtlama gününü bekledik hamilelik için kızım oldu🌺 yorgun değildi tek seferlik ilişkide oldu
adaatuna Minigim38 yumurtlana gününüzde işe yaramaz ertesi gün hapı zaten ama siz bir an önce için yine de
Minigim38 adaatuna eczaneye almaya gittim eşim içme kısmette varsa olur engel olma dedi. Eczacı da yumurtlama gününde etkisi olmaz hayırlısı olsun dedi
Minigim38 urasmomy_ bebeğimi öğrendiğim de 3 yada 3,5 haftalıktı adetime 1 hafta vardı daha gecikme olmadan öğrendim bakalım bebiş olduysa cinsiyeti ne olacak 🤭😅
urasmomy_ Minigim38 ay haftanın tutma vaktiyle alakası yok canım geç de döllense erkende son adet tarihi hesaplıyor doktorlar hafta hesabını