Merhabalar 🌸
19 aylık kızım
Hala emiyor
Daha doğrusu ben hala bıraktıramıyorum ,kendimi hiç hazır hissedemedim gitti
Ama emme olunca yedikleri tam çoğalıyor derken haydi emmek ağır basıp azalıyor
Ve bgn hep emmek istedi
Hayır dediğimde kıyameti kopardı
Nasıl bıraktırdınız sizler