Dilekb ben bu cocuk aç kitabını kullanıyorum kızım 9 aylık oldu gayet memnunum. Burda sormustum alma diyende olmuştu ama aldım ve memnunum gercekten. Mesela normalde karısım kahvaltı vermıyorum omlet peynirli onun haricinde kitaptaki ıhlamurla yapılan bi kahvaltı var cok cok seviyoruz🎈