Ah ben ne çektim canım acıya acıya ağlaya ağlaya emziriyordum, öncelikle nemli kalması lazım ben streç sardım, karbonat iyi geliyor dediler onuda denedim, göğüs ucu kremide kullandım. Ama az da olsa streç iyi geldi nemli tutuyordu. Tabi zamanla geçti, bebek emmeyi öğrendiğinde bidaha olmuyor.