Kızlar 1 Haziran’da adet oldum spiral takılı iken âdetin beşinci günü spiral kanla birlikte düştü ama kanamam 11 gün sürdü normalde yedi gün sürer bu ayın 1’inde olmam gerekirken şu an yedi gün olacak adet gecikmem acaba çok uzun kanamam devam etti ondan dolayı mı bu gecikme bu ayın 1imde olmam gerekiyordu olmadım gecikmenin üçüncü günü test yaptım hızlı gebelik testi negatif çıktı yani şunu demek istiyorum geçen ay kanamam çok uzun sürdüğü için bu ay gecikmiş olabilir mi