ftmaag aynen bende o durumdayım, eşim izin aldı işten o dereceye gelmiştim bana doktor 1 hafta 10 gün falan çekersin demişti bende 1 hafta oldu deyince haa bi kaç günün kalmış geçer dedi. Bazen naparsak yapalım vakti gelmeyince tutulma geçmiyor dedi. Şuanda belimden sırtıma çıktı, bende ortopediden randevu aldım, aynı zamandada fıtık var onun için gideceğim. Tutulma, yel girme vs. önlemini al valla belin açık uyuma sakın genelde ozaman olur. Ters heraketten kaçın. Çok geçmiş olsun.