Erkal 14ünde 24 aylık olcak. Yükleniyor daha da zoru 😂😂 önceden konuşurak ikna olurdu şuan yok hiç bir şeyi kabul etmiyor ne geliyor, ne gidiyor. Sürekli huysuz, sürekli mız mız. Sürekli değişik değişik hareketler yapıyor. Özellikle merdiven çıkarken elimi tuttuğu an kafasını geriye salıp bir ayağını havaya falan kaldırıyor. Değişik değişik hareketler yapıyor. Koltuk tepelerin at yapıyor. Yatak koltuk arkalarına saklanıyor. Ses de vermiyor evde çocuğu arıyorum kaç dk. Gözünü ayırmaya gelmiyor. Dışarıyı söylemiyorum bile kafayı yicem. Ne evde duruyor ne dışarıda. Çok zor 2 yaş. İllallah geldi. Eşimi falan geçtim babamı dinler genelde onu bile bazen bunaltıyor. Allahtan dede delisi. Çoğu zaman dede yapcak, dede alcak, dede gemiş, dede gelcek diye ikna ediyorum 🫠🫠🫠