Merhaba arkadaşlar kızım 18 ayını doldurdu son 15 gündür huzursuz huysuz gündüzleri çok fazla meme için ağlıyor bir buçuk yaş aşısını da olduktan sonra çok daha fazla huysuzlaştı memeden kesmeyi düşünüyorum doktorumuz da bu aylarda bırakılabilir dedi gün içerisinde azaltarak bırakmayı düşünüyorum sabah uyandığında emzirdim akşam uykuya geçmeden emdi ayağımda sallayarak uyutuyorum böyle azaltarak yavaş yavaş bırakacağız sizlere sorum şu sabah saatlerinde emzirip akşama kadar emmese süt bayatlar mı acaba tadında bir değişiklik olur mu onu sormak istedim size bir bilginiz var mı ?