Kizlar 30 yasindayim su cicegi geciriryorum. Cocukken asimi yapmislar bu hastaligin ablamin cocuklarindan bulasti simdi heryerim kirmizi sulu benek benek. Bebegim 15 aylik cok korkuyorum onada bulasicak diye . Evde yardimimida yok tek basina bakmak zorundayim bunu gecirenler nasil bir onlem aldiniz neler yaptiniz bu surecte te?