Kızlar merhaba kızım 5 aylık ama 1 aydır heyecanlandığında korktuğunda sıkıldığında kucak istediğinde hep titriyor sizce neden olabilir o an ismiyle sesleniyorum kucağıma alıyorum kesiyor bilinci yerinde ama neden böyle yaptığını anlamadım bu durumu yaşayan duyan var mı??